vrijdag 15 juli 2016

Bestuur D66 Limburg wenst u een goede zomer!

Er gebeurt veel in de wereld: een Brexit, aanhoudend terroristisch geweld en politiek instabiele situaties in tal van landen. Gelukkig zijn er ook positieve zaken te melden, zoals geweldige sportprestaties van (Limburgers!) Max Verstappen en Tom Dumoulin.

Ondertussen staat ook de politiek in Nederland niet stil. Volgend jaar zijn er Tweede Kamerverkiezingen in ons land, voor D66 erg belangrijk. D66 Limburg zal zich ook goed voorbereiden op die verkiezingen. Dat moet zeker lukken, nu we met vier statenzetels en een gedeputeerde een brede basis in de provincie hebben. Met een schuin oog kijken we natuurlijk ook alvast vooruit naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018, waar we hopen in nog meer gemeenteraden en colleges een voet aan de grond te krijgen.

Maar voordat het zover is, werd eerst nog het politieke jaar 2015-2016 op een gezellige manier afgesloten middels een barbecue! Wilt u de foto’s bekijken: kijk dan op de albums hier en hier op onze Facebook-pagina. Er was tijdens de barbecue onder meer aandacht voor het bijzondere verhaal van Bram van Aarle. Een ware held!

En weet u het na het bekijken van deze foto’s zeker: u wilt lid worden van D66? Dat kan: klik hier. Wij verwelkomen u graag als nieuw lid.

Voor nu rest ons niets anders dan iedereen een goede zomer toe te wensen!

Bestuur D66 Limburg