donderdag 15 september 2016

Campagne kick-off D66 Limburg op 8 oktober

Het is begonnen! De campagne voor de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen. Cruciale tijden dus voor D66, voor Nederland én voor Limburg. Hoe moet het verder met de zorg en de decentralisaties? Wat gaat er gebeuren met ons onderwijs en onze pensioenen? Vanaf maart 2017 zullen de kaarten anders geschud zijn. Doet D66 mee? Wordt het coalitie of oppositie? En minstens zo belangrijk: met hoeveel zetels doen we dat? In Limburg praat D66 sowieso al mee. Over bevolkingskrimp, over drugsproblematiek en over het vluchtelingenvraagstuk. Tijd om nu ook ónze campagne te starten!

Dat gebeurt op zaterdag 8 oktober 2016 vanaf 10.00u in het Maaslandcentrum te Elsloo. (Maenenstraat 45, 6181 EA te Elsloo, route klik hier). Dan zal Ferdinand Pleyte, campagneleider namens het bestuur van D66 Limburg, de Limburgse campagne voor ‘TK 2017’ openen. Hij wordt vergezeld door niemand minder dan Petra Stienen, ons Limburgs Eerste Kamerlid, en tevens lid van de landelijke campagnecommissie. Samen bespreken zij met u de vraag: Wat betekent het D66-verkiezingsprogramma voor Limburg?

De volledige agenda voor deze ledenvergadering is als volgt:

1. Opening om 10.00 uur
2. Vaststellen agenda
3. Vaststellen notulen ARV 19 maart
4. Mededelingen/vragenrondje bestuur
5. Vaststellen begroting
6. Kick-off campagne TK2017 LIMBURG
7. Rol van de Regio GR2018
8. Vaststellen nieuw regioreglement
9. Update van de fractie
10. Update van de gedeputeerde
11. Sluiting met lunch (rond 12.30 uur)

Wij zien u graag op 8 oktober. Wilt u meer info, komt u voor de eerste keer of wilt u een introducé meenemen? Laat het onze secretaris weten via secretaris@d66limburg.nl en we helpen u!