dinsdag 1 mei 2018

Kandidaatstelling lijsttrekker D66 Limburg geopend

Vanaf 1 mei 2018 is de termijn geopend voor kandidaatstelling als lijsttrekker voor D66 Limburg bij de komende verkiezingen voor de Provinciale Staten op 20 maart 2019 voor de provincie Limburg. De regioverkiezingscommissie nodigt alle leden die zich herkennen in het door de regiovergadering vastgesteld functieprofiel uit zich kandidaat te stellen voor deze functie.

Aanmelden doet u via het kandidaatstellingsformulier. Dit kandidaatstellingsformulier dient volledig ingevuld ontvangen te zijn door de Verkiezingscommissie (RVC) vóór 1 juni 2018. Te laat ontvangen formulieren zullen als niet ontvangen worden beschouwd.

De verkiezing van de lijsttrekker geschiedt door middel van e-voting. De verkiezing start op 15 juni en sluit op 4 juli 2018. Alle stemgerechtigde leden ontvangen te zijner tijd van de RVC een uitnodiging voor het uitbrengen van hun stem. De RVC ziet de kandidaatstellingen met belangstelling tegemoet.