Gijs Goertz

Steunfractielid

Gijs is steunfractielid voor D66 Limburg en houdt zich met name bezig met de onderwerpen binnen de commissie Financiën, Economische Zaken en Bestuur.

Over zijn motivatie vertelde hij:

“Ik ben Gijs Goertz, woonachtig in Roermond.

Limburg staat voor verschillende uitdagingen de komende 4 jaar. Op het gebied van milieu, economie en op het gebied van samenwerking tussen gemeenten onderling en op euregionaal niveau is nog genoeg winst te boeken. De manier om deze uitdagingen met het volste vertrouwen tegemoet te zien is door met zijn alle onze verantwoordelijkheid nemen en ons niet door de pessimistische berichten in de put te laten drukken. Met vakkundige en enthousiaste statenleden zullen wij zeker in staat zijn Limburg ook de komende 4 jaar te verbeteren op tal van gebieden. Naar mijn mening zou de samenwerking op euregionaal niveau en de subsidies die daar in Brussel voor te verkrijgen zijn zeker kunnen helpen om de economische motor van Limburg helpen verder te groeien.”